Moutsios-Rentzos, A., Kalavasis, F., Meimaris, M. (in press). “My relationship with mathematics”: multimodal realisations and realities. Accepted for the International Conference DST – Zakynthos, Greece, 21-23 September 2018. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (in press). Co-constructing teaching and learning spaces in and between mathematics and physics at school. Paper accepted for the International Conference CIEAEM 70 – Mostaganem, Algeria, 15-19 July 2018. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A., & Micha, I. (2018). Proof and proving in high school geometry: a teaching experiment based on Toulmin’s scheme. In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 395-402). Umeå, Sweden: PME. [Με σύστημα κριτών]
Χαβιάρης, Π., Καφούση, Σ., & Μούτσιος-Ρέντζος, A. (2017). Αντιλαμβανόμενες γονικές επιρροές από παιδιά Στ΄ Δημοτικού στη διαμόρφωση της μαθηματικής τους ταυτότητας: επίδοση και στάσεις. Πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της Εν.Ε.Δι.Μ. 1-3 Δεκεμβρίου 2017, Αθήνα, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A., Κρητικός, Γ., & Καλαβάσης, Φ. (2017). Διεπιστημονικές αναστοχαστικές διαδρομές ανάμεσα στα μαθηματικά και τη φυσική: σημεία, αντικείμενα, ερμηνευτές και νοήματα. Πρακτικά του 34ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, 3-5 Νοεμβρίου 2017, Λευκάδα, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A., & Spyrou, P. (2017). Re-experiencing emotions in the biosocial space of mathematics education. In A. Chronaki (Ed.), Proceedings of the 9th International Mathematics Education and Society Conference (MES 9) (vol. 1, 117-122). Volos, Greece: University of Thessaly Press. [Με σύστημα κριτών]
Kafoussi, S., Moutsios-Rentzos, A., & Chaviaris, P. (2017). Investigating parental influences on sixth graders’mathematical identity: the case of attainment. In A. Chronaki (Ed.), Proceedings of the 9th International Mathematics Education and Society Conference (MES 9) (vol. 2, pp. 592-602). Volos, Greece: University of Thessaly Press. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios–Rentzos, A., & Kalozoumi-Paizi, F. (2017). Revisiting Odysseus’ proving journeys to proof: the ‘convergent- bounded’ question. In T. Dooley & G. Gueudet (Eds.), Proceedings of the 10th Congress of European Research in Mathematics Education (pp. 219-226). Dublin, Ireland: DCU Institute of Education and ERME. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A., & Καμάμη, Ο. (2016). Επιχειρηματολογία, συμμετοχή και ρεαλιστικό πρόβλημα: η περίπτωση μιας τάξης ΕΠΑ.Λ. Στο Σκουμιός Μ. & Σκουμπουρδη Χ., Πρακτικά του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 451-461). 14-16 Οκτωβρίου 2016, Ρόδος, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Γεωργακόπουλος, Κ, & Μούτσιος-Ρέντζος, A. (2016). Η εισαγωγή στην έννοια της συνάρτησης στο Γυμνάσιο μέσω παραδείγματος μέτρησης. Πρακτικά του 33ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (σελ. 166-176), 4-6 Νοεμβρίου 2016, Χανιά, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Κασιμάτη, Κ, Μούτσιος-Ρέντζος, A., & Ματζάκος, Ν. (2016). Αντιλήψεις για το ρόλο των μαθηματικών στις σπουδές και στην εργασία και προσεγγίσεις μελέτης: η περίπτωση της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.. Πρακτικά του 33ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (σελ. 418-426), 4-6 Νοεμβρίου 2016, Χανιά, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A., & Λεοντίου, E. (2015). Γονική εμπλοκή για τα μαθηματικά: μια συστημική προσέγγιση. Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, & Μ. Τζεκάκη (Επ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της Εν.Ε.Δι.Μ. (σελ. 539-548). 4-6 Δεκεμβρίου 2015, Θεσαλλονίκη, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios–Rentzos, A., & Spyrou, P. (2015). The genesis of proof in ancient Greece: the pedagogical implications of a Husserlian reading. In Krainer, K., & Vondrová, N. (Eds.), Proceedings of CERME 9 (pp.164-170). February 2015, Prague, Czech Republic. Published at HAL archives website: https://hal.archives-ouvertes.fr/. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A. (2015). Η σχέση θεωρίας και υλικού στο σχεδιασμό μιας πρότασης για τη διδασκαλία του Πυθαγορείου Θεωρήματος. Στο Σκουμπουρδη Χ. & Σκουμιός Μ., Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 538-560). 17-18 Οκτωβρίου 2014, Ρόδος, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A., & Πιτσιλή-Χατζή, Δ. (2015). Όψεις της απόδειξης στο σχολικό βιβλίο της Άλγεβρας της Α΄ Λυκείου. Στο Σκουμπουρδη Χ. & Σκουμιός Μ., Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 561-578). 17-18 Οκτωβρίου 2014, Ρόδος, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A. (2014). Η αντιλαμβανόμενη εγγύτητα στη Διδακτική των Μαθηματικών: θέσεις, αντιθέσεις, συνθέσεις. Πρακτικά του 31ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (σελ. 653-662), 7-9 Νοεμβρίου 2014, Βέροια, Ελλάδα. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A., & Κασιμάτη, Κ. (2014). Μαθηματικά, σπουδές, καριέρα: διερευνώντας τις αντιλήψεις φοιτητών της ΑΣΠΑΙΤΕ. Πρακτικά 5ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών. Φλώρινα, Ελλάδα: ΕνΕΔιΜ. [Με σύστημα κριτών]
Μούτσιος-Ρέντζος, A., Χαβιάρης, Π., & Καφούση, Σ. (2014). Οι αντιλήψεις μαθητών δημοτικών σχολίων για τη γονική εμπλοκή στα μαθηματικά σε διαφορετικές σχολικές κοινότητες. Πρακτικά 5ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών. Φλώρινα, Ελλάδα: ΕνΕΔιΜ. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios–Rentzos, A., & Spyrou, P. (2013). The need for proof in geometry: A theoretical investigation through Husserl’s phenomenology. In A. M. Lindmeier & A. Heinze (Eds.), Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 329-336). Kiel, Germany: PME. [Με σύστημα κριτών]
Tatsis, K., & Moutsios-Rentzos, A. (2013). Pre-service teachers describe geometrical figures: The ‘broken phone’ revisited. In A. M. Lindmeier & A. Heinze (Eds.), Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 4, pp. 265-272). Kiel, Germany: PME. [Με σύστημα κριτών]
Tsakirakis-Gikopoulos, S. & Moutsios–Rentzos, A. (2012). A teaching approach to ICT education. Paper presented in the 7th International Conference for International Synergy in Energy, Environment, Tourism and contribution of Information Technology in Science, Economy, Society and Education (eRA – 7), T.E.I. Piraeus Campus, 27-29 September 2012, Piraeus, Greece. ISSN – 1791 – 1133. [Με σύστημα κριτών]
Σπύρου, Π., & Μούτσιος-Ρέντζος, Α. (2011). Η εξαντικειμενίκευση του ορθογωνίου τριγώνου σε μια διδασκαλία του Πυθαγορείου Θεωρήματος. Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επ.), Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (σελ. 459-468). Ιωάννινα, Ελλάδα: Εν.Ε.Δι.Μ.- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A. (2011). An investigation of the thinking styles development of university mathematics students. In B. Ubuz (Ed.), Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 265-272). Ankara, Turkey: PME. [Με σύστημα κριτών]
Spyrou, P., Moutsios-Rentzos, A., & Triantafyllou, D. (2009). Teaching for the objectification of the Pythagorean Theorem. In L. Paditz & A. Rogerson (Eds.), Proceedings of the 10th International Conference of the MEC21 Project (pp. 530-534). Dresden: MEC21. [Χωρίς σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A. (2009). Styles and strategies in exam-type questions. In M. Tzekaki, M. Kaldrimidou & H. Sakonidis (Eds.), Proceedings of the 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 4, pp. 145-152). Thessaloniki, Greece: PME. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A., & Simpson, A. (2006). The undergraduate mathematics experience: A thinking styles perspective. Proceedings of the 3rd International Congress on the Teaching of Mathematics. [Paper 213]. Istanbul, Turkey: John Wiley & Sons. [Με σύστημα κριτών]
Moutsios-Rentzos, A., & Simpson, A. (2005). The transition to postgraduate study in mathematics: a thinking styles perspective. In H. L. Chick & J. L. Vincent (Eds.), Proceedings of the 29th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 329-336). Melbourne, Australia: PME. [Με σύστημα κριτών]