Moutsios–Rentzos, Α., & Korda, A. (2018). “Is this an acceptable mathematical proof?” A systemic investigation of high school students’ proof beliefs and evaluations. In B. Maj-Tatsis, K. Tatsis & E. Swoboda (Eds.), Mathematics in the real world (pp. 112-124). Rzeszow, Poland: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. ISBN 978-83-7996-554-0.
Pinnika, V., Kalavasis, F., & Moutsios–Rentzos, Α. (2018). A systemic approach to the image for mathematics: the case of special education. In B. Maj-Tatsis, K. Tatsis & E. Swoboda (Eds.), Mathematics in the real world (pp. 261-270). Rzeszow, Poland: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. ISBN 978-83-7996-554-0.
Κρητικός, Γ., & Μούτσιος–Ρέντζος, Α. (2018). Μηχανική των διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σχολική μονάδα. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης & (Επ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 10 (σελ. 111-126). Αθήνα: Διάδραση.
Moutsios-Rentzos, A., Kalavasis, F., & Sofos, E. (2017). Learning paths and teaching bridges: The emergent mathematics classroom within the open system of a globalised virtual social network. In G. Aldon, F. Hitt, L. Bazzini, & U. Gellert. Mathematics and technology. Dordrecht: Springer. ISBN 978-3-319-51378-2.
Σταμάτης, Π., & Μούτσιος-Ρέντζος, Α. (2017). Θεωρίες επικοινωνίας σε μικρές ομάδες: Μια συνοπτική επισκόπηση. Στο Α. Θ. Κοντάκος & Π. Ι. Σταμάτης (Επ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση 2. Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (σελ. 269-301). Αθήνα: Διάδραση.
Moutsios-Rentzos, Α., & Leontiou, E. (2016). Systemic Investigations About Parental Involvement in Mathematics. In B. Maj-Tatsis, M. Pytlak & E. Swoboda (Eds.) Inquiry based mathematical education (pp. 207-217). Rzeszow, Poland: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. ISBN 978-83-7996-292-1
Μούτσιος-Ρέντζος, Α., & Σταμάτης, Π. (2014). Προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης: εστιάζοντας στις οφθαλμικές κινήσεις. Στο Ν. Πολεμικός, H. G. Klinzing, Α. Κοντάκος & Π. Σταμάτης (Επ.). Μη λεκτική επικοινωνία στην εκπαίδευση: Θεωρία και πράξη (τ. 1, σελ.435-469). Αθήνα: Διάδραση.
Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Καλαβάσης, Φ., & Σοφός, Ε. (2013). Διαδικτυακά κοινωνικά δίκτυα και μαθηματικά στο διευρυμένο σχολικό χωροχρόνο: προς μια συστημική διερεύνηση. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επ.). Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 6 «Κοινωνικά Δίκτυα και Σχολική Μονάδα: Γέφυρες και Νοήματα» (σελ. 186-203). Αθήνα: Διάδραση.
Tsakirakis-Gikopoulos, S. & Moutsios-Rentzos, A. (2013). A novel teaching approach to new technology education. In D. I. Tseles, K. D. Malafantis, R. Kalouri, A. I. Pamouktsoglou (Eds.). For an Open Knowledge Society: Information Technology in Energy, Environment, Economy, Society and Education (σελ. 293-302). Αθήνα: Σύγχρονη Εκδοτική.
Μούτσιος-Ρέντζος, Α., & Καλαβάσης, Φ. (2013). Σχολείο, κρίση και συγκριτική τοποθέτηση των μαθημάτων στο σχολικό χωροχρόνο: μια συστημική προσέγγιση ‘εν δυνάμει’ εκπαιδευτικών στελεχών για τα μαθηματικά. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επ.). Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 5 «Κρίση και Διακυβέρνηση Εκπαιδευτικών Συστημάτων» (σελ. 167-187). Αθήνα: Διάδραση.