1. Κρητικός, Γ., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., & Καλαβάσης, Φ. (2022). Διαχείριση της Σημειογραφίας Κλάσματος κατά την Επίλυση Προβλημάτων Φυσικής από Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων. Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, 2(2), 20-42. DOI: 10.12681/riste.30645.
  2. Moutsios-Rentzos, A., Pinnika, V., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2020). Appearances of the equals sign in primary school mathematics and natural sciences: an interdisciplinary, systemic approach. Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics), 7, 285-294.
  3. Moutsios-Rentzos, A., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2019). Co-constructing teaching and learning spaces in and between mathematics and physics at school. Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics), 2(3), 215-220.
  4. Moutsios-Rentzos, A., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2017). Functions of operations and operands in school mathematics and physics: a complex interdisciplinary (de)mathematised phenomenology. Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics), 27(2), 297-299.
  5. Kritikos, G., & Dimitracopoulou, A. (2017). Secondary Students’ Analogical Reflections on Unfamiliar Scientific Concepts. The International Journal of Technologies in Learning, 24(2), 25-36. doi:10.18848/2327-0144/CGP/v24i02/25-36.
  6. Kritikos, G., & Dimitracopoulou, A. (2014). The Impact of the Analogical Reflection on the Metacognitive Awareness. The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning, 20(4), 39-50. doi:10.18848/2327-7971/CGP/v20i04/49049.
  1. Κρητικός, Γ. (2023). Η Επιστήμη των Πολιτών ως μέσο ρύθμισης των αλληλεπιδράσεων της Σχολικής Μονάδας στο πλαίσιο της Εκπαιδευτικής Μηχανικής. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού 13. Η Μηχανική της Μετάβασης στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη Σχολικών Μονάδων: Θεωρίες, Συστήματα, Δομές, Διεργασίες. Λειτουργίες, Μοντέλα, Εργαλεία, Προγράμματα, Τεχνολογίες (σελ. 163–183), Διάδραση. ISBN: 9789606460296.
  2. Κρητικός, Γ. (2022). Η Επιστήμη των Πολιτών στο πλαίσιο δράσεων απέναντι στην Κλιματική Κρίση. Στο Β. Παπαβασιλείου, Γ. Ξανθάκου, & Μ. Καΐλα (Επιμ.), Κλιματική Κρίση και… Κρίσεις. Κρίσιμο σταυροδρόμι αποφάσεων και δράσεων στο εδώ και τώρα (σελ. 192-208), Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 9789606460197.
  3. Κρητικός, Γ., & Καλαβάσης, Φ. (2021). Εκπαιδευτική Μηχανική: Μετασχηματίζοντας τη σχολική μονάδα σε μανθάνοντα οργανισμό μέσα από διεπιστημονικούς αναστοχασμούς. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (τ. 12, 127-152), Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 9789606460074.
  4. Καλαβάσης, Φ., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Κρητικός, Γ., & Κοντάκος, Α. (2019). …η κρυφή γοητεία των αλληλεπιδράσεων. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (τ. 11, 77-97), Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 9786185059552.
  5. Κρητικός, Γ., & Μούτσιος-Ρέντζος, Α. (2018). Μηχανική των διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σχολική μονάδα. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (τ. 10, σελ. 111-126), Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 9786185059811.
  6. Καλαβάσης, Φ., & Κρητικός, Γ. (2017). Η διεπιστημονική καλλιέργεια στην ταυτότητα της σχολικής μονάδας. Στο Α. Κοντάκος & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.), Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (τ. 9, σελ. 55-68), Αθήνα: Διάδραση. ISBN: 9786185059668.
  1. Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Καλαβάσης, Φ., & Κρητικός, Γ. (2022). Ο διεπιστημονικός αναστοχασμός στη Διδακτική των Μαθηματικών: Εκπαιδευτικό υλικό και εκπαίδευση Εκπαιδευτικών. Στο Β. Χρυσικού, Χ. Σταθοπούλου, Τ. Τριανταφυλλίδης, Κ. Χατζηκυριάκου, Α. Χρονάκη, & Κ. Σδρόλιας (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ.) «Η Μαθηματική Εκπαίδευση μπροστά σε νέες και παλιές προκλήσεις» (σελ. 786-788). Βόλος: Παιδαγωγικά Τμήματα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ISBN: 978-618-82277-2-9.
  2. Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Κρητικός, Γ., Πιννίκα, Β., & Καλαβάσης, Φ. (2018). Συν-κατασκευάζοντας τον διδακτικομαθησιακό χώρο εντός και ανάμεσα στα Μαθηματικά και τη Φυσική μιας σχολικής μονάδας: Ένα εργαστήριο συστημικού αναστοχασμού. Εργαστήριο στο πλαίσιο της Ημερίδας Μαθηματικών «Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσα από τη Θεωρία και τη Διδακτική τους», Αρσάκεια Ψυχικού, Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, 01 Δεκεμβρίου.
  3. Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Τάτσης, Κ., Κρητικός, Γ., & Καλαβάσης, Φ. (2018). Διεπιστημονική προσέγγιση στην κατασκευή προβλήματος στα μαθηματικά και τη φυσική του σχολείου: ένα αναστοχαστικό εργαστήριο. Στο Χ. Σκουμπουρδή, & Μ. Σκουμιός (Επιμ.), Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 148-155). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ISBN: 978-960-86791-9-1.
  4. Καλαβάσης, Φ., Κοντάκος, Α., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., & Κρητικός Γ. (2018). Τα εμπόδια για μια μανθάνουσα πόλη: Ατομικοί και Οργανωσιακοί Αμυντικοί Μηχανισμοί. Εργαστήριο στο πλαίσιο της 1ης Διεθνούς Biennale Πρακτικής Φιλοσοφίας. Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος, 27-30 Απριλίου.
  5. Moutsios-Rentzos, A., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2017). Functions of operations and operands in school mathematics and physics: a complex interdisciplinary (de)mathematised phenomenology. Workshop held in the context of the International Conference CIEAEM 69, Freie Universität Berlin, 15-19 July.
  6. Ορφανός, Σ., & Κρητικός, Γ. (2016). Εργαστήριο Ένταξης Εκπαιδευτικών Σεναρίων για τις Φυσικές Επιστήμες.  Στο Μ. Σκουμιός, & Χ. Σκουμπουρδή (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 778-788). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ISBN: 978-960-86791-6-0.
  1. Kritikos, G., Moutsios-Rentzos, A., Kalavasis, F., & Meimaris, M. (2022). Preservice kindergarten teachers’ affective relationship with science and mathematics: a digital storytelling approach. Paper presented at the 74th OMEP International Conference “Early Childhood Education in the 21st century: new perspectives and dilemmas”, Athens, Greece, 12-15 July.
  2. Chatzinikola, C., Kritikos, G., Papavasileiou, V., & Kaila, M. (2022). Design of interactive digital storytelling about school nutrition and food waste in preschool education. Paper presented at the 74th OMEP International Conference “Early Childhood Education in the 21st century: new perspectives and dilemmas”, Athens, Greece, 12-15 July.
  3. Moutsios-Rentzos, A., Kalavasis, F., Meimaris, M., & Kritikos, G. (2021). “My Relationship with Mathematics”: A Systemic Digital Storytelling-Centred Training Programme For Pre-Service Teachers. Paper presented at the online International Digital Storytelling Conference: Storytelling for a “Just” Future, Loughborough University, UK, 21-22 June.
  4. Kritikos, G., Moutsios-Rentzos, A., Pinnika, V., & Kalavasis, F. (2020). Interdisciplinary Reflective Tool on School Science and Mathematics. In O. Levrini, & G. Tasquier (Eds.), Proceedings of the ESERA 2019 Conference: The beauty and pleasure of understanding: engaging with contemporary challenges through science education, Part 14 (co-ed. C. Fazio, & M. Welzel-Breuer) (pp. 1764-1773). Bologna, Italy: University of Bologna, ISBN 978-88-945874-0-1.
  5. Moutsios-Rentzos, A., Pinnika, V., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2020). Appearances of the equals sign in primary school mathematics and natural sciences: an interdisciplinary, systemic approach. Paper presented at the International Conference CIEAEM 71, Braga, Portugal, 22-26 July 2019.
  6. Kritikos, G., Moutsios-Rentzos, A., & Kalavasis, F. (2019). Educators’ relationship with Mathematics through digital storytelling: Focusing on their reflections. In A. Moutsios-Rentzos, A. Giannakoulopoulos, & M.Meimaris (Eds.), Proceedings of the International Digital Storytelling Conference: Current trends in digital storytelling: Research & Practices (pp. 462-464). Zakynthos, Greece: Technological Educational Institute of Ionian Islands.
  7. Moutsios-Rentzos, A., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2019). Interdisciplinary Mathematics Education and systemic school organisation. In  Proceedings of the First Congress of Greek Mathematicians (FCGM-2018) (pp. 185-200). Athens, Greece.
  8. Moutsios-Rentzos, A., Kritikos, G., & Kalavasis, F. (2018). Co-constructing teaching and learning spaces in and between mathematics and physics at school. Paper presented at the International Conference CIEAEM 70, Mostaganem, Algérie, 15-19 July 2018.
  9. Kritikos,, & Dimitracopoulou, A. (2013). The Impact of the Analogical Reflection on the Metacognitive Awareness. Paper presented at the Twentieth International Conference on Learning: Celebrating the 20th Learning Conference. Two Decades Exploring Innovation in Education, University of the Aegean, Rhodes, Greece, 11-13 July.
  10. Kritikos, G., & Dimitracopoulou, A. (2011). ART (Analogical Reflection Tool): using analogies to promote reflection in science education. In W. Reinhardt, T. Ullmann, P. Scott, V. Pammer, O. Conlan, & A. Berlange (Eds.), Proceedings of the 1st European Workshop on Awareness and Reflection in Learning Networks (pp. 130-137). Workshop held in the 6th European Conference on Technology Enhanced Learning: Towards Ubiquitous Learning, Palermo, Italy, ISSN 1613-0073.
  11. Kritikos, G., & Dimitracopoulou, A. (2010). Self-reflection, comparative reflection and analogical reflection in the framework of metacognitive modelling activities using the ModellingSpace technological environment. In W. Kaminski, & M. Michelini (Eds.), Proceedings of the GIREP-ICPE-MPTL 2010 International Conference: Teaching and Learning Physics today: Challenges? Benefits? (pp. 642-650). Reims, France: University of Reims, ISBN: 978-88-97311-32-4.
  12. Miaris, G., Adamidis, G., Bourganis, E., Balaskas, A., Boursianis, A., Ganatsos, T., Kritikos, G., Matzaridou, M., Moneda, M., Notis, D., Siachalou, S., Christodoulou, M., Ioannidou, M., Samaras, T., Vafiadis, E., Chrissoulidis, D. & Sahalos, J. (2004). Land planning of an antenna farm: Measurements and simulations aimed at relocation of broadcasting stations and/or reassignment of frequencies. In A. Deursen, P. Wouters, & S. Kapora (Eds.), Proceedings of the 6th International Symposium on Electromagnetic Compatibility (EMC Europe) (Vol. I, pp. 338-341). Eindhoven, The Netherlands, ISBN: 90-6144-990-1.
  1. Κρητικός, Γ., & Μούτσιος-Ρέντζος, Α. (2022). Το Άγχος Μελλοντικών Νηπιαγωγών για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες. Στο Μ. Καμπεζά, Α. Βελλοπούλου, Ά. Γιαννοπούλου, Σ. Δέλη, Ε. Διδάχου, Ε. Κατσικονούρη, Β. Μαντζουράτου, & Σ. Σαΐτη (Επιμ.), Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας» (σελ. 512-523). Πάτρα: ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, ISBN: 978-618-84599-2-2.
  2. Παράσχου, B., Κρητικός, Γ., & Κώστας, Α. (2021). Σύγχρονη & Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την 1η φάση της Πανδημίας λόγω COVID-19: Συμπεράσματα από το Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Στο Θ. Μπράτιτσης (Επιμ.), Πρακτικά 12ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου “Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση” (σελ. 41-48). ISBN: 978-618-83186-5-6.
  3. Κρητικός, Γ., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., & Καλαβάσης, Φ. (2021). Στήριξη διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σύγχρονη διδασκαλία Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: ανάμεσα στο δια ζώσης και το εξ αποστάσεως. Στο Α. Σοφός, Α. Κώστας, Γ. Φούζας, & Β. Παράσχου (Επιμ.), Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις-Αντιλήψεις-Σενάρια-Προοπτικές-Προτάσεις, 3-5 Ιουλίου 2020» (σελ. 266-274). Ηλεκτρονική έκδοση: Ελληνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.
  4. Κρητικός, Γ., Κώστας, Α., Κοντάκος, Α., Καλαβάσης, Φ., & Βιτσιλάκη Χ. (2021). Ο/Η Εκπαιδευτικός κατά τη μετάβαση της σχολικής μονάδας στην επείγουσα διαδικτυακή εκπαίδευση: Αναστοχασμοί στο πλαίσιο ταχύρρυθμης επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Στο Α. Σοφός, Α. Κώστας, Γ. Φούζας, & Β. Παράσχου (Επιμ.), Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις-Αντιλήψεις-Σενάρια-Προοπτικές-Προτάσεις, 3-5 Ιουλίου 2020» (σελ. 542-554). Ηλεκτρονική έκδοση: Ελληνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.
  5. Κρητικός, Γ., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Πιννίκα, Β., & Καλαβάσης, Φ. (2020). Διεπιστημονική προσέγγιση της (συν)διδασκαλίας Μαθηματικών και Φυσικής: Η περίπτωση της χωρητικότητας ενός πυκνωτή. Στο Α. Σπύρτου, Π. Παπαδοπούλου, Α. Ζουπίδης, Γ. Μαλανδράκης, & Π. Καριώτογλου (Επιμ.), Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Επαναπροσδιορίζοντας τη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας στον 21ο αι. (σελ. 258-265). Φλώρινα: Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΕΝΕΦΕΤ. ISBN: 978-618-83267-7-4.
  6. Κρητικός, Γ., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Πιννίκα, Β., & Καλαβάσης, Φ. (2020). Διεπιστημονική προσέγγιση των νόμων ανάκλασης και διάθλασης του φωτός με τη βοήθεια του Geogebra. Στο Μ. Ιωσηφίδου (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίουο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» (τ. B, σελ. 322-330). Σύρος: Ε-Δίκτυο ΤΠΕΕ, ISBN 978-618-80768-7-7.
  7. Καλαβάσης, Φ., Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Πιννίκα, Β., & Κρητικός, Γ. (2019). Η διδακτική σύνδεση ανάμεσα στα Μαθηματικά και στη Φυσική κατά την μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο: Συστημική προσέγγιση της πολλαπλότητας στην έννοια της ισότητας. Στο Κ. Χρίστου (Επιμ.), Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ.) «Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών» (σελ. 817-818). Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία, Κύπρος, ISBN 978-9925-580-79-8.
  8. Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Πιννίκα, Β., Κρητικός, Γ., & Καλαβάσης, Φ. (2018). Διεπιστημονικές διερευνήσεις των εμφανίσεων της ισότητας στα μαθηματικά και τη φυσική: μια συστημική προσέγγιση. Πρακτικά 35ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή «Μαθηματικά: έρευνα και εκπαίδευση στον 21ο αιώνα» (σελ. 759-769). Αθήνα: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, ISSN 1105-7955.
  9. Μούτσιος-Ρέντζος, Α., Κρητικός, Γ., & Καλαβάσης, Φ. (2017). Διεπιστημονικές αναστοχαστικές διαδρομές ανάμεσα στα μαθηματικά και τη φυσική: σημεία, αντικείμενα, ερμηνευτές και νοήματα. Πρακτικά 34ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή «Πάντα κατ΄αριθμόν γίγνονται» (σελ. 643-653). Λευκάδα: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, ISSN 1105-7955.
  10. Κρητικός, Γ., & Ματζαβίνου, Θ. (2016). Πρόταση διδασκαλίας-προπόνησης μαθητών/τριών στο πλαίσιο του διαγωνισμού πειραμάτων EUSO. Στο Μ. Σκουμιός, & Χ. Σκουμπουρδή (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 804-808). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ISBN: 978-960-86791-6-0.
  11. Δανελλάκης, Δ., Κλαδογένης, Δ., Κρητικός, Γ., Κωσταλίας, Κ., & Πέτρου, Α. (2016). Πρόταση διδασκαλίας για την ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση μέσω υπολογιστικής προσομοίωσης και μέσω ρομποτικής εξομοίωσης. Στο Μ. Σκουμιός, & Χ. Σκουμπουρδή (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 799-803). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ISBN: 978-960-86791-6-0.
  12. Κρητικός, Γ., & Δημητρακοπούλου, Α. (2014). Σύνθεση Μεταγνωστικού Περιβάλλοντος Συνεργατικής Μάθησης στη Φυσική από Ανεξάρτητα Λογισμικά. Στο Χ. Σκουμπουρδή, & Μ. Σκουμιός (Επιμ.), Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (σελ. 805-822). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ISBN: 978-960-86791-5-3.
  13. Κρητικός, Γ., & Δημητρακοπούλου, Α. (2012). Αναστοχασμός σε δραστηριότητες μοντελοποίησης Φυσικής σε τεχνολογικό περιβάλλον σύγχρονης συνεργατικής μάθησης. Πρακτικά Περιλήψεων Διημερίδας «Η διδακτορική έρευνα στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού» (σελ. 79-80). Ρόδος: Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
  14. Κρητικός, Χ., Δοβλέτογλου, Δ., Χατζηνικόλα, Χ., & Κρητικός, Γ. (2010). Ηλεκτρομαγνητική Ρύπανση: Έρευνα και Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Δ/θμια Εκπαίδευση. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Το Σταυροδρόμι της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη». Ιωάννινα: Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
  15. Κρητικός, Γ., & Δημητρακοπούλου, Α. (2010). Αναλογικός Αναστοχασμός: Αναστοχασμός σε Αναλογικά Μοντέλα, μέσα από Μεταγνωστικές Δραστηριότητες Μοντελοποίησης σε Τεχνολογικό Περιβάλλον. Στο E. Κολτσάκης, Σαλονικίδης, & M. Δοδοντσής (Επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας: «Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση» (σελ. 1324-1337). Ημαθία: e-Δίκτυο, Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών “Μιχάλης Δερτούζος”, ΕΕΦ Ημαθίας, Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας, ISBN: 978-960-99301-0-9.
  16. Κρητικός, Γ. (2009). Σύγκριση των Επιπέδων Μοντελοποίησης στην Κινηματική Β΄ Γυμνασίου: Πρωτογενές, Δευτερογενές, Τριτογενές Επίπεδο με τα Λογισμικά Modellus, Interactive Physics, SimQuest. Στο Ν. Τζιμόπουλος, & Α. Πόρποδα (Επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» (τ. Α, σελ. 700-709). Σύρος: e-Δίκτυο, ISBN 978-960-89753-4-7.
  17. Κρητικός, Γ. (2009). Διάκριση των Λογισμικών Μοντελοποίησης στις Φυσικές Επιστήμες με βάση το Επίπεδο Μοντελοποίησης: Πρωτογενές, Δευτερογενές, Τριτογενές. Στο Π. Καριώτογλου, Α. Σπύρτου, & Α. Ζουπίδης (Επιμ.), Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» (σελ. 438-446). Φλώρινα: Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΚοΔιΦΕΕΤ, ISSN 1791-1281.
  18. Κρητικός, Γ. (2009). Η Έννοια του Επιπέδου Μοντελοποίησης με Χρήση ΤΠΕ στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο Π. Πολίτης (Επιμ.), Πρακτικά 1ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» (σελ. 161-167). Βόλος: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ΕΤΠΕ, ΙSSN 1791-9215.
  19. Κρητικός, Γ. (2008). Ανάδειξη των Ποιοτικών Χαρακτηριστικών του Ρυθμού Μεταβολής. Παράδειγμα Διδακτικής Προσέγγισης στη Φυσική με Χρήση ΤΠΕ. Πρακτικά 25ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή «Η Μαθηματική Εκπαίδευση και η σύνθετη πραγματικότητα του 21ου αιώνα» (σελ. 652-663). Βόλος: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, ISSN 1105-7955.
  20. Κρητικός, Γ., & Δημητρακοπούλου, Α. (2007). Συνεργατικές Διερευνητικές Δραστηριότητες Μοντελοποίησης με Χρήση του Λογισμικού MODELLINGSPACE: Δημιουργία Αφηρημένων-Γενικευμένων Μοντέλων Κινηματικής. Στο Ν. Δαπόντες, & Ν. Τζιμόπουλος (Επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» (τ. Β, σελ. 306-316). Σύρος: e-Δίκτυο, ISBN 978-960-89753-0-9.