Κεφάλαια σε ελληνικούς συλλογικούς τόμους

Καλαβάσης, Φ., Μιτσούλης, Χ., Ορφανός, Σ., Σκουμπουρδή, Χ. & Τζωρτζακάκης, Γ. (2002). Το Λάθος και το Στίγμα: Αξιολόγηση Λαθών στα Μαθηματικά και Πρόληψη Σχολικής Αποτυχίας. Στο Ν. Πολεμικός, Μ. Καΐλα & Φ. Καλαβάσης (Επιμ.) Εκπαιδευτική, Οικογενειακή και Πολιτική Ψυχοπαθολογία Τόμος Γ΄ Αποκλίσεις στο χώρο της Εκπαίδευσης (σελ. 120-155). Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα.

Καλαβάσης, Φ. & Σκουμπουρδή, Χ. (2005). Είναι δυνατόν να παράγουμε μαθηματικά μέσα στην τάξη; Στο Κ. Βρατσάλης (Επιμ.) Κείμενα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (σελ. 157-170). Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα.

Σκουμπουρδή, Χ. (2005). Η φύση των μαθηματικών, η μαθηματική ικανότητα και η διδασκαλία: τρεις αιτίες που ίσως προκαλούν αρνητική στάση για τα μαθηματικά. Στο Χ. Παπαηλιού, Γ. Ξανθάκου & Σ. Χατζηχρήστου (Επιμ.) Εκπαιδευτική Σχολική Ψυχολογία Τόμος Α΄ (σελ. 39-46). Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα.

Σκουμπουρδή, Χ. & Καλαβάσης, Φ. (2007). Η επίδραση του εκπαιδευτικού υλικού στη διαφοροποίηση των φύλων στα μαθηματικά. Στο Ε. Ντρενογιάννη, Φ. Σέρογλου & Ευ. Τρέσσου (Επιμ.) Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Νέες Τεχνολογίες (σελ. 63-81). Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο, Αθήνα.

Σκουμπουρδή, Χ. & Καλαβάσης, Φ. (2007). Σχεδιασμός ένταξης του παιχνιδιού στη μαθηματική εκπαίδευση για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Στο Φ. Καλαβάσης & Α. Κοντάκος (Επιμ.) Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Τόμος 1 (σελ. 137-156). Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα.

Σκουμπουρδή, Χ. & Σταθοπούλου, Χ. (2008). Σχεδιασμός μαθησιακών δραστηριοτήτων με χρήση εκπαιδευτικού υλικού για την προσέγγιση εννοιών της φυσικής στο νηπιαγωγείο. Στο Β. Χρηστίδου (Επιμ.) Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στις Φυσικές Επιστήμες: Ερευνητικοί προσανατολισμοί και παιδαγωγικές πρακτικές (σελ. 345-361). Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη α.ε. Θεσσαλονίκη.

Καλαβάσης, Φ., Καφούση, Σ. & Σκουμπουρδή, Χ. (2008). Η σύνδεση της έρευνας για τη μάθηση και τη διδασκαλία των Μαθηματικών με τη σχολική πρακτική. Στο Β. Σβολόπουλος (Επιμ.) Σύνδεση εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης. Η ακαδημαϊκή πλευρά (σελ. 87-96). Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα.

Σταθοπούλου, Χ., Σκουμπουρδή, X. & Καφούση, Σ. (2009). Η διδασκαλία των μαθηματικών σε πολυγλωσσικές τάξεις: ανατρέποντας τις κοινωνικές ανισότητες. Στο Χ. Γκόβαρης (Επιμ.) Κείμενα για τη διδασκαλία και τη μάθηση στο πολυπολιτισμικό σχολείο (σελ. 131-148). Εκδόσεις Ατραπός, Αθήνα.

Καφούση, Σ. & Σκουμπουρδή, Χ. (υπό έκδοση). Η διδασκαλία αριθμητικών και γεωμετρικών εννοιών στην προσχολική ηλικία. Στο Μ. Καλδρυμίδου, Χ. Σακονίδης & Μ. Τζεκάκη (Επιμ.) Διδακτική των Μαθηματικών: Θεωρητικές και Ερευνητικές Προσεγγίσεις.

Σκουμπουρδή, Χ. (υπό έκδοση). Υλικό για τα μαθηματικά της πρώτης σχολικής ηλικίας. Στο Μ. Κλαδρυμίδου, Χ. Σακονίδης & Μ. Τζεκάκη (Επιμ.) Διδακτική των Μαθηματικών: Θεωρητικές και Ερευνητικές Προσεγγίσεις.

Σκουμπουρδή, Χ. (2017). Νήπια επικοινωνούν επίπεδα γεωμετρικά σχήματα μέσω παιχνιδιού. Στο Α.Θ. Κοντάκος & Π.Ι. Σταμάτης (Επιμ.), Επικοινωνία και Εκπαίδευση, τ.2, Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (σελ. 385-414). Εκδόσεις Διάδραση, Αθήνα. ISBN: 978-618-5059-60-6.

 

Κεφάλαια σε διεθνείς συλλογικούς τόμους 

Skoumpourdi, C. (2013). Designing educational material for early childhood mathematics education. In H. Switzer & D. Foulke (Eds.) Kindergartens: Teaching Methods, Expectations and Current Challenges (pp. 1-82), Series Education in a Competitive and Globalizing World. New York: Nova Science Publishers. ISBN: 978-1-62417-787-3

Skoumpourdi, C. (2014). Early childhood mathematics: Designing educational material. In R. V. Nata (Ed.) Progress in Education, Volume 31 (Chapter 7, pp. 117-160). Nova Science Publishers, Inc.

Fokiali, P. & Skoumpourdi, C. (2015). Linking studies with the society and the labor market. Experiences from an internship program. In V. Oikonomidis & E. Kourkoutas (Eds.). University-School partnership. Creating communities of learning (pp. 145-165). Rethymno: University of Crete.