ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
-
Maria G. Bartolini Bussi, Professor, Department of Education and Human Studies,
University of Modena and Reggio Elimia (Italy)
Cultural artifacts: semiotic mediation in the mathematics classroom (with a possible extension to the physics classroom).
bartolini@unimore.it -
Cécile de Hosson, Professor, Laboratoire de didactique André Revuz, Université Paris Diderot, Paris (France)
Promoting an interdisciplinary teaching through the use of elements of Greek and Chinese early cosmologies.
cecile.dehosson@univ-paris-diderot.fr -
Μαρία Καλδρυμίδου, Καθηγήτρια Παν/μίου Ιωαννίνων
Το εκπαιδευτικό υλικό για τα Μαθηματικά στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και στην εκπαίδευση των παιδιών: Πορείες παράλληλες, συγκλίνουσες ή αποκλίνουσες;
mkaldrim@uoi.gr -
Βασίλης Τσελφές, Καθηγητής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ
Τα εκπαιδευτικά υλικά στη σχέση εκπαιδευτικών - μαθητών: η μετάβαση από τη σχολική στην επιστημονική κουλτούρα.
tselfesv@ecd.uoa.gr
-
Ιωάννης Χατζηγεωργίου, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα ΤΕΠΑΕΣ
Η αφήγηση ως διδακτικό εργαλείο: η σημασία της στο πλαίσιο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
hadzigeo@rhodes.aegean.gr -
Χρόνης Κυνηγός, Καθηγητής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΦΠΨ
Μαστόρεμα με προσομοιώσεις: πεδίο έρευνας και αξιοποίησης διαισθήσεων και νοηματοδότησης.
kynigos@ppp.uoa.gr